Dana 27.03.2018.godine (utorak), u Sali JZU Dom zdravlja Tešanj, održan je 62.stručni sastanak. Sastankom je predsjedavao direktor ustanove, prim.dr.Hidajet Mudrov, a dnevni red je sadržavao:
- Izvještaj službi za protekli mjesec
- Aktuelnosti
- Razno
Na samom početku, direktor Mudrov je prezentirao rad ustanove u proteklom mjesecu, a nakon čega su rukovodioci službi prezentirali pojedinačne izvještaje. Tokom izlaganja, istaknuto je sljedeće:
- Izvještaj o potrošnji lijekova biježi prekoračenje od cca 10%,
- U narednom periodu intenzivirat će se aktivnosti oko uvođenja e-recepata u ustanovi, a početkom aprila bit će upriličena i posjeta radne grupe iz Zavoda zdravstvenog osiguranja ZDK, koja će pratiti uvođenje e- recepta u svim zdravstvenim ustanovama na području kantona.
- Ustanova je uvela AIS program, u koji se upisuju svakodnevni pregledi porodičnih ljekara. Cilj ovog programa je poboljšanje informatizacije u zdravstvu.
- Ministarstvo zdravstva FBIH je dostavilo spisak specijalizacija i subspecijalizacija, a na osnovu kojeg će JZU Dom zdravlja Tešanj kreirati
plan, te aplicirati na dodjelu. - Dječiji dispanzer i porodična medicina moraju biti usklađene, te pravovremeno izvršavati registraciju djece do i poslije 6 godina. Naime,
djeca do 6 godina su registrovana u dječijem dispanzeru, a nakon 6 godina registriraju se u Službi porodične medicine. - Početkom aprila, ustanovu će posjetiti facilitatorica pri akreditaciji.Naime, bit će to zadnja posjeta, nakon čega će biti pokrenuta
akreditacija dva tima porodične medicine, a nakon toga i svih ostalih u službi i terenskim ambulantama. - Od sutra, metadonsku terapiju će pružati medicinsko osoblje Centra za mentalno zdravlje, a koje ima stečenu kvalifikaciju iz okupacione
terapije. - Ustanova poseban akcenat stavlja na edukaciju i usavršavanje medicinskog osoblja, zbog čega se trenutno vrši intenzivna edukacija radnika u Službi hitne medicinske pomoći, a u narednom periodu i u drugim službama.
Na kraju sastanka donesen je sljedeći zaključak:
Rukovodioci službi moraju na najbolji način organizovati rad službi, pružiti uslugu s kojom će korisnici biti zadovoljni, te svakodnevno
doprinositi poboljšanju zdravstvenog stanja stanovništva lokalne zajednice.