Održan 41. stručni sastanak

Održan 41. stručni sastanak

Danas je, (20.04.2016.godine), u sali JZU Dom zdravlja Tešanj, održan 41. stručni sastanak. Sastankom je predsjedavao direktor ustanove, prim.dr. Hidajet Mudrov, koji je predložio dnevni red:

 

  1. Mjesečni izvještaji rukovodioca službi;
  2. Tekuća pitanja i aktivnosti, i
  3. Razno

Nakon uvodnog obraćanja direktora i prezentacije mjesečnih izvještaja rukovodilaca službi, direktor je prezentirao aktuelnosti:

  • JZU Dom zdravlja Tešanj je uz pomoć i podršku raznih farmaceutskih kuća, organizovala niz edukacija za uposlenike i pacijente, a sve u cilju usavršavanja i poboljšanja zdravstvene usluge na ovom području.
  • Rukovodstvo i ustanova je primilo nekoliko zahvalnica i priznanja za svoj rad, među kojima se ističe priznanje JZU Dom zdravlja Maglaj.Pored toga, ustanova je u proteklom periodu dobila priznanje i od Dobrovoljnog vatrogasnog društva Tešanj 1905″.
  • Ustanova je prigodno obilježila 07.april – Svjetski dan zdravlja, a u narednom mjesecu, bit će organizovan set aktivnosti u svrhu obilježavanja 12. maja – Međunarodnog dana sestrinstva.
  • U proteklom periodu, započeto je i medijsko predstavljanje ambulatni. Prva ambulanta koja se predstavila je ambulanta Kalošević, a u narednom periodu bit će predstavljeni i porodični timovi drugih ambulanti.
  • Zvanično je započet proces akreditacije porodične medicine JZU Dom zdravlja Tešanj. U narednih 10 mjeseci, ustanovi će pomagati facilitatorica, gđa Danijela Ovčina.
  • U narednom periodu potpisat će se ugovor sa ZZO ZDK za sljedećih 8 mjeseci, t.j .do kraja godine.
  • Sačinjena je detaljna analiza starosne strukture uposlenika, u narednom periodu neophodno je napraviti dugoročne planove i strateški dokument upravljanja ljudskim resursima.
  • U sljedećim danima bit će raspisan tender za izvođenje građevinskih radova na novom objektu fizikalne medicine. 

Na kraju sastanka doneseni su zaključci:

  • Sve službe moraju  adekvatno analizirati i planirati  odsustva uposlenika, te obezbijediti  zamjenu za odsutno osoblje.
  • Svi uposlenici moraju biti profesionalni, ažurni i odgovorni na  svojim radnim pozicijama, te osigurati brzu, efiaksnu i kvalitetnu zdravstvenu uslugu svim korisnicima.

 

Share: